Špecialista/Špecialistka na administratívu a fakturáciu /holandský jazyk/
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Toto je vaša príležitosť stať sa súčasťou administratívneho a fakturačného oddelenia. Ide o pozíciu, ktorá posilní súčasný tím a podporí subjekty spoločnosti v regióne Beneluxu so sídlom v Bratislave. Hlavné zodpovednosti: - Pôsobenie ako kontaktné miesto pre dodávateľov, interných zákazníkov a manažment s cieľom poskytovať informácie o faktúrach a ich aktuálnej fáze spracovania - Overovanie a spracovanie dodávateľských faktúr v interných systémoch - Priraďovanie faktúr k príslušným opravám, údržbe, škodám atď. - Zabezpečenie platieb dodávateľom načas a v správnej výške - Spracovanie faktúr za mimoriadne poplatky - Zodpovednosť za archiváciu dokumentácie - Uzatváranie škôd v systéme - Formálna kontrola faktúr - Neuhradené platby
Zamestnanecké výhody a benefity
- Utužovanie vzťahov medzi kolegami prostredníctvom zaujímavých teambuildingov - Ovocné dni - čerstvé ovocie dodávané každý deň do kancelárie - Výhody Callio Card - 7,00 eur kreditu na každý pracovný deň - Multisport karta pre aktívne trávenie voľného času - Bonus za odporúčanie nového zamestnanca - Každoročné prehodnotenie platu - Program benefitov Cafeteria.sk - Možnosť pracovať z domu - Dôchodkové sporenie - 2 sick days ročne - Životné poistenie
Požiadavky na zamestnanca
Úroveň vzdelania
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Administratíva, účtovníctvo
Jazykové znalosti
Ovládanie všetkých vybraných jazykov
Holandský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Štruktúrovaný spôsob práce - Pozornosť k detailom - Zodpovednosť - Ochota učiť sa - Sústredenosť - Trpezlivosť
Informácie o výberovom konaní
Počet voľných pracovných miest
1
Stručná charakteristika klienta
Pracovnú pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta pôsobiaceho v oblasti prenájmu vozidiel.
Hlavná oblasť pôsobenia klienta
Iné neuvedené oblasti
Kontaktná osoba: Kristína Kurajdová Trnovcová
Email: [email protected]
Reagovať na ponuku
Vyplnením formuláru nižšie zareagujete na túto pracovnú pozíciu.
Ak máte o ponuku záujem, pokračujte tu.
Ak budete životopis zasielať emailom, k životopisu, prosím, pripojte aj nasledujúci text, bez ktorého nebude možné vašu žiadosť ďalej spracúvať:
Svojou reakciou na pracovnú ponuku, v súlade so všeobecným nariadením o ochrane údajov 2016/679 (ďalej len „GDPR“) vyhlasujem, že som si prečítal(a) a porozumel(a) obsah dokumentu “Oznámenie o ochrane osobných údajov”, ktorý je k dispozícii na https://praca.manpower.sk/ochrana-osobnych-udajov/, a týmto beriem na vedomie, že:
i) moje osobné údaje budú spracúvané spoločnosťou ManpowerGroup Slovensko s.r.o., so sídlom Landererova 12, 811 09 Bratislava, Slovenská republika, IČO: 35958898, zapísaná v OR OS Bratislava I, oddiel: Sro, vložka číslo: 37879/B (ďalej len „Prevádzkovateľ“), v plnom súlade s nariadením GDPR a ostatnými platnými právnymi predpismi, a to spôsobom a v rozsahu uvedenom v dokumente “Oznámenie o ochrane osobných údajov”;
ii) ak si ako vlastník údajov budem žiadať získať viac informácií o spracovaní svojich osobných údajov alebo budem si chcieť uplatniť svoje individuálne práva, môžem kontaktovať Prevádzkovateľa buď prostredníctvom kontaktných údajov uvedených v “Oznámení o ochrane osobných údajov”, alebo cez online formulár “Podanie žiadosti subjektu údajov” na https://praca.manpower.sk.
Ako nás kontaktovať
Ak máte akékoľvek otázky či pripomienky k tomuto “Oznámeniu o ochrane osobných údajov” alebo požadujete si uplatňovať svoje individuálne práva, môžete nás kontaktovať písomne buď na adrese sídla spoločnosti ManpowerGroup Slovensko s.r.o., Landererova 12, 811 09 Bratislava, Slovenská republika, alebo prostredníctvom online formuláru “Podanie žiadosti subjektu údajov”, ktorý nájdete tu.