Finančný riaditeľ/riaditeľka
- od 2500€ - konečná mzda závisí od skúsenosti kandidáta
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme skúseného finančného riaditeľa pre medzinárodnú spoločnosť, ktorého hlavnou úlohou bude komplexné vedenie účtovného oddelenia a ekonomických agend skupiny firiem. Kandidát by mal mať skúsenosti s účtovaním v oblasti zákazkovej výroby a bude zodpovedný za nasledovné oblasti: - Riadenie a koordinácia účtovného tímu vrátane organizácie týždenných porád a pravidelného monitorovania výkonu oddelenia. - Schvaľovanie a kontrola finančných dokumentov, ako sú mesačné uzávierky, ročné účtovné závierky, inventarizácia účtov a ďalšie účtovné výkazy. - Daňová agenda, zahŕňajúca kontrolu a schvaľovanie DPH, súhrnných výkazov, kontrolných výkazov, dane z príjmov právnických osôb a dane z motorových vozidiel. - Úzka spolupráca s externými inštitúciami – komunikácia s audítorkou, štátnymi úradmi a bankami. - Reporting – vypracovanie mesačných reportov pre vedenie a majiteľov spoločnosti, vrátane pravidelných štvrťročných správ a predbežných daňových povinností. - Aktívna interná spolupráca – intenzívna komunikácia s výkonným riaditeľom, vedúcimi logistiky a nákupu, ako aj s manažérmi výrobných stredísk. - Správa záväzkov a pohľadávok – schvaľovanie úhrad záväzkov, pravidelné mesačné prehľady pohľadávok a sledovanie KPI na projektoch. - Cash-flow manažment – týždenná predikcia cash-flowu a mesačná kontrola plnenia finančných plánov. - Finančné plánovanie a reporting pre banky – príprava reportov pre bankové inštitúcie, spracovanie úverových žiadostí a finančných ročných plánov skupiny. - Investičné projekty a finančné zabezpečenie – spracovanie investičných zámerov, manažovanie bankových garancií, zádržného a zábezpeky. - Optimalizácia a inovácia procesov – podpora projektov, rozvoj a priebežné vzdelávanie, práca s informačným systémom spoločnosti a pravidelná aktualizácia interných smerníc.
Zamestnanecké výhody a benefity
- Stabilné a perspektívne zamestnanie v spoločnosti s dlhoročnou tradíciou a medzinárodným dosahom - Možnosti profesionálneho rastu a ďalšieho vzdelávania - Silná tímová podpora a pozitívne pracovné prostredie - Výhodné podmienky na využívanie výrobných a materiálnych zdrojov spoločnosti - Ročná valorizácia platov - Flexibilná pracovná doba - Firemné vozidlo s možnosťou využitia aj na súkromné účely
Požiadavky na zamestnanca
Úroveň vzdelania
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Pokladnica OBERON - pokročilý
HT Solution eso/es - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Počet rokov praxe
3
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Viacročné skúsenosti na podobnej pozícii, ideálne v oblasti výrobnej spoločnosti - Znalosť podvojného účtovníctva v súlade s legislatívou - Skúsenosti s ERP systémami (napr. ESO/ES, SAP, Microsoft Dynamics, Karat a ďalšie) - Precíznosť, vysoká úroveň samostatnosti a spoľahlivosť - Silná orientácia na detail a analytické myslenie - Sebaistota, odolnosť voči stresu - Tímová spolupráca a ochota prispôsobiť sa kolektívu
Informácie o výberovom konaní
Počet voľných pracovných miest
1
Informácie pre uchádzača
Vopred ďakujeme za poslanie vašich životopisov, avšak kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Vaše CV zasielajte v anglickom aj slovenskom jazyku.
Stručná charakteristika klienta
Spoločnosť sa špecializuje na spracovanie ocele a hliníka, výrobu a montáž oceľových konštrukcií, priemyselných stavieb a dopravných súčastí.
Hlavná oblasť pôsobenia klienta
Iné neuvedené oblasti
Kontaktná osoba: Veronika Oravcová
Email: [email protected]
Reagovať na ponuku
Vyplnením formuláru nižšie zareagujete na túto pracovnú pozíciu.
Ak máte o ponuku záujem, pokračujte tu.
Ak budete životopis zasielať emailom, k životopisu, prosím, pripojte aj nasledujúci text, bez ktorého nebude možné vašu žiadosť ďalej spracúvať:
Svojou reakciou na pracovnú ponuku, v súlade so všeobecným nariadením o ochrane údajov 2016/679 (ďalej len „GDPR“) vyhlasujem, že som si prečítal(a) a porozumel(a) obsah dokumentu “Oznámenie o ochrane osobných údajov”, ktorý je k dispozícii na https://praca.manpower.sk/ochrana-osobnych-udajov/, a týmto beriem na vedomie, že:
i) moje osobné údaje budú spracúvané spoločnosťou ManpowerGroup Slovensko s.r.o., so sídlom Landererova 12, 811 09 Bratislava, Slovenská republika, IČO: 35958898, zapísaná v OR OS Bratislava I, oddiel: Sro, vložka číslo: 37879/B (ďalej len „Prevádzkovateľ“), v plnom súlade s nariadením GDPR a ostatnými platnými právnymi predpismi, a to spôsobom a v rozsahu uvedenom v dokumente “Oznámenie o ochrane osobných údajov”;
ii) ak si ako vlastník údajov budem žiadať získať viac informácií o spracovaní svojich osobných údajov alebo budem si chcieť uplatniť svoje individuálne práva, môžem kontaktovať Prevádzkovateľa buď prostredníctvom kontaktných údajov uvedených v “Oznámení o ochrane osobných údajov”, alebo cez online formulár “Podanie žiadosti subjektu údajov” na https://praca.manpower.sk.
Ako nás kontaktovať
Ak máte akékoľvek otázky či pripomienky k tomuto “Oznámeniu o ochrane osobných údajov” alebo požadujete si uplatňovať svoje individuálne práva, môžete nás kontaktovať písomne buď na adrese sídla spoločnosti ManpowerGroup Slovensko s.r.o., Landererova 12, 811 09 Bratislava, Slovenská republika, alebo prostredníctvom online formuláru “Podanie žiadosti subjektu údajov”, ktorý nájdete tu.